sjukstuga

tänk vad saker det finns i vardagen som vi alla tar för givet. Barnens bråk o tjat visst tycker man att det blir jobbigt och man känner att man i mellanåt vill slita av sitt hår. Men tänk den dagen de är stora och flyttar hemifrån eller gud förbjude om de skulle lämna hemmet och aldrig mera komma tillbaka hem. Krama barna och berätta hur älskade dom är för man vet aldrig vad som kan hända trotts allt så lever vi i en farlig värld tyvärr. Eller små tjaffsen som man har med sin partner glöm dom se förbi dom hur dumt det ön är så finns kärlekn där. Gå fram och håll om varandra istället hårda ord skadar glöm aldrig det. 
Varje människa förändras varje dag och förhoppningsvis till det bättre. 
 
Denna lördagen dricker jag mitt kaffe i sängen där mina två grabbar ligger i feber. Älskar dom så det gör ont. Önskar att man kunde ta bort deras smärta och att få höras deras skratt. 
Känner mig tacksam över mitt liv och att jag får dela det med världens bästa karl <3  

Kommentera här: