Semestern

Flera dagar så har semestern börjat att planeras, Äntligen börjar den få en form om hur det kommer att se ut tillsammans med min kärlek.
Som alla andra år så blir det vandra, självklart kommer den första vandringen äga rum på kinnekulle, rundan har blivit tradition. Att få vara ute i naturen utan bekvämligheter att endast få tid ensamma det är en sak som saknar ord, för mig är det riktigt kvalitetstid och jag bara äslakart sedan att man kommer hem till pappas hus där de väntas grillfest och pool bad det är obeskrivligt !
 
Detta året blir det även en vandring längre upp i sverige närmligen Fulufjäll, där ska vi vandra i ca en vecka. Sveriges största vattenfall, sveriges äldsta träd samt spår av brunbjörnar är något som jag verkligen ser fram emot. Att få komma ifrån och bara få vara.... LÄNGTAR!!!
 
Vardagen rullar gärna på i samma fotspår och i mellanåt så kan man få känslan av att man springer runt i ett hamsterhjul då är det väldigt skönt att bara få komma bort från allt och bara få vara tillsammans med de man älskar. Detta året så ska Frasse (min hund) vara med på våran vandring så det ska bli jätte skönt att slippa vara utan han såpass länge, han är ju trotts allt min bebis.
 
För varje dag som går så ser jag mer och mer folk som försöker starta intriger, rykten osv osv.. finns överallt men jag är så fruktansvärt trött på sådana människor. Varför ? vad är deras mening? har de såpass tråkigt i deras liv så de blir tvugna att livnära sig på lögner och skit!
Det jag finner mest tragiskt är att dessa männsikor är inte speciellt unga! Själv blir jag 35år iår och jag varken orkar höra elller bry mig de minsta om detta, jag går därifrån för att markera detta är inte oki! inte konstigt att det finns så mycket mobbning i dagens skolor,deras föräldrar och morföräldrar är ju inte ett dugg bättre tyvärr. Barn gör inte som de blir tillsagda de gör de du gör och barn märker  mera än vad du tror glöm aldrig det!
 
Eftersom jag är ledig denna fredagen så ska jag krypa ner brevid hjärtat mitt som ligger och sussar. Natti natt
 

Kommentera här: