välsignad

att vinna på lotto eller ngt liknande har aldrig varit min dröm. Visst underlättar det med mycket pengar många gånger men inget som jag dirwkt kan påstå att jag drömmer om. Jag har bra ekonomi och jag unna mig o barnen det vi vill ha och behöver. 
Jag har inget drömyrke. Jag är undersköterska och jag tycker verkligen om mitt jobb och jag är bra på det jag gör.
Jag bor inte i npgon villa eller slott utan jag har en lägenhet som ger oss alla tak överhuvudet trygghet när världen brakar lös och som är fullt av kärlek. 
Jag har ingen dyr bil utan jag har en som tar mig dit vi vill. 
 
Jag är stolt över mig själv som bor ensam med mina tre barn jag gör allt själv utan att klaga för jag är både stolt o nöjd över hur mitt liv ser ut. Jag älskar mina barn och mitt livs kärlek att få ha dom i mitt liv varje dag det är en välsignelse. 
Jag är inte troende men jag tror på kärleken för mina barn mig själv och för min man. Utan er skulle jag aldrig orka. <3
 

Kommentera här: