Kärlek

Vad är kärlek för dig?
 
För mig är kärlek handling och inget man egentligen kan sätta ord på.
Kärleken till mina barn kommer alltid att förbli den största kärleken i mitt liv. Att få se dom varje dag, se dom växa , kunna ge dom en kram och säga att man älskar dom innan dom går och lägger sigärdet finaste jag vet.
 
Min familj består av fyra personer de står mig närmast och de kan läsa mig utan och innan. Att få kaffe på sängen eller bara en kram när personen i fråga går förbi. en smekning på kinden, att få hjälp utan att ens behöva be om det det är kärlek för mig.
Att känna sig älskad och att personen är dig trogen vad som än händer, att personen tar sig till dina barn som sina egna det är äkta kärlek.
 
Att kunna komma hem från jobbet och inte behöva lyfta ett finger att få ta sig en dusch med tända ljus och krypa ner i renbäddad säng det är min vardag som jag mötte efter ett kvällspass på jobbet.
 

Med detta sagt kan jag bara säga en sak; Mitt liv är perfekt och hade aldrig kunnat fått det bättre <3

love my life kär
 

Kommentera här: