1 advent

första advent och dagens arbete är avklarat konstigt det dära att när man lämnar jobbet så är man trött så in i norden. När man har parkerat bilen och fått sig lite kaffe.  Kärlek från barn o hund så är man som ny därför har jag pyntat med tomtar.gardiner samt dukar.  Stakarna har tydligen fått fötter från mitt förrpd nere i källaren så det får inhandlas nya i morgon.  Glögg pepparkakor det är ju ett måste så det har man tryckt ner också.  
Eftersom jag är inne i en energisk tid tydligen så har jag också hunnit med att skriva lite på det som kanske är påväg till att bli en bok eller bara ord på en massa papper vem vet men nio sidot är ja iallafall uppe i :) känner mig både stolt och mörbultad på en o samma gång 
Tror ja behöver mera glögg 
 

Kommentarer:

1 Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

Vad mysigt du har det :)

Svar: Tack :)
liza sunnercrantz

Kommentera här: